onsdag 4 januari 2012

3/1-12

Denna natt fick Rickard sova riktigt, jag fick också sova bättre. Vaknade några gånger för att kolla till honom och lägga på täcket. Han har fått koppor över hela kroppen, det enda stället är nog ögonlocken där det inte finns några. Bara hoppas att han slipper ärr. Den största är nog som en 5 öring i storlek.
Nu när vi är hemma så kör vi lite Mario kart och Super Mario på Wii. Väldigt roligt måste jag säga, fast jag gillar ju spel. ;)

Idag prövar jag att koka gulaschsoppa med köttfärs, blir spännande att pröva sedan. Men jag får ju inte äta potatisen som är i. Fast det blir nog bra det med.

Idag är det 161 dagar kvar till vi åker. Skulle vara roligt om det var fler som man kände på plats där nere. Så varför inte boka in er på Hotel Löwe den 13/6-12 och 1 vecka framåt. ;)

Há en underbar dag kära vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar