tisdag 10 januari 2012

Tisdag!

Så var det tisdag och jag vabbar ännu. Stackaren blir ju aldrig kvitt sina koppor.
Tog sovmorgon men hann en del idag ändå, tvätta 4 maskiner, diska, handla, laga mat och naturligtvis sitta på FB. Har även kikat på en film, funderar nu på om jag ska krypa ner i sängen och läsa lite. Kanske inte en så dum idé!
Har även suttit och letat efter mallar på kort, finns en uppsjö av dem och många väldigt fina måste jag säga. Det var ett kort som jag inte hittade någon mall till och det är en cowboy sko, eller säger man boots. Vet inte men det var snyggt. Skulle vara roligt att göra. Vore man inte så feg så skulle man hitta på eget. =) Fanns en del andra kort som var BH:ar, korsetter mm
Någon som vet några bra mallar?? Skicka görna till mig isf.
Nä, nu tror jag nog att jag tar Camilla Läckberg´s senaste bok med mig ner i sängen, kanske blir det lite WF också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar