onsdag 15 februari 2012

En helt vanlig dag!

Igår hade jag en kort dag på jobbet, 9.45-15. Inte så ofta jag har dem men det är sköna dagar. =)
Idag blir det dock längre 9.45-19.15 sedan är jag ledig torsdag & fredag. Imorgon måste jag sjutsa Elin till Sidsjön där de har friluftsdag förmodligen hämtning också.
Nästa vecka så ska de åka skidor båda två så då måste vi köpa nya skidor eftersom Rickard har Elin´s. =(
Dyra utgifter..... kanske måste hon ha nya skridskor också. Hon testar dem idag då hon glömt att göra det innan.
Igår hämtade jag mina nya papper som jag beställt från Scrapdraken, ser fina ut.
Har fått en beställning på ett kort till 20 maj, det borde jag hinna göra tycker jag.
Nä, nu dags att göra sig i klar för work all day long!
Há en underbar dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar