måndag 5 mars 2012

Tiden går så fort!

Oj vad tiden flyger iväg. Tycker inte att man hinner så mycket längre, bara jobb & jobb.
Har gjort två nya alster:


Vill hinna göra mera saker. Men tycker aldrig att det finns tid till det. Alla måsten som finns och en massa saker som jag skulle behöva ha för att göra endel saker. Men men en dag i sänder....

Nu är det sportlov och jag är bara ledig endag och hade tänkt att ta med kidsen till himlabadet men det verkar inte bli så. Vad ska man då hitta på. Kanske drakborgen. Ja, jag vet inte. Tycker synd om kidsen som inte får göra något roligt på sitt lov. Man hör alla andra som åker hit och dit och gör det ena efter det andra. Ibland funderar jag på hur alla har råd och semester till att vara lediga på sommaren, jul, sport och påsklov. Kanske gör jag fel någonstans. Vem vet.
Ja, ja. Nu ska jag göra mig klar för att se om vi kan hitta på något. Kanske åka på IKEA och fiska i deras fiskedamm....

Kramar från mig till dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar