söndag 11 december 2011

Ny blogg!

Hej! Nu testar jag denna blogg plats ist för blogg.se som jag inte får att fungera som jag vill. Kan inte lägga till blider längre och eftersom flera jag känner använder denna sida så testar jag också den. =)

Denna helg har jag jobbat och jag känner mig helt slut i kroppen, bara hoppas att det går över efter lite sömn. Igår när jag kom hem så hade kidsen gjort vanilj fudge. Så underbart gott!!!
Jag har lyckats knåpa ihop 5 st julkort och vill testa att göra teljuskort, flaskkort mm, ska skriva ut mallar till det snart. Men vad jag skulle behöva är en riktig skärmaskin (just nu har jag fått låna en av Eva E). Sedan vill jag ha en maskin som heter Epic 6 så jag kan göra fina ramar mm till mina bilder.
Här är mina jlkort. Har inte gjort något på insidan.





Há det gott mina goa vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar