måndag 12 december 2011

Snö!

Så härligt. Idag snöar det, lagomt till lucia.
Idag börjar jag sent 14.30 och jag sätter mig i soffan en stund. Mår inte bättre idag men försöker kurera mig med lite varmt te och myser under filten och tittar på backhoppning. (Hittade inget annat att titta på). Funderar på om jag ska testa att göra ett teljuskort, har inte något bra verktyg för det. Men allt brukar lösa sig. =) Tvättmaskinen är igång och jag borde köra diskmaskinen också, kanske tömma den och plocka i disken. Men det är så skönt att sitta i soffan.
Måste iväg och köpa en julgran också, vi slängde våran i fjol då den var trasig.
Jag tror att Alvin blir glad när den kommer upp, han älskar att ligga i den. Svårt att bli arg på honom då han är så söt.

Här är våra två mysiga katter Nova & Alvin. <3
Kram från mig till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar