lördag 31 december 2011

Nytt år nya möjligheter!


Så är det nya året här. Mycket har hänt och mycket som inte hänt. ;)
Slutade jobb året med en heldag på byten, den var väldigt mycket. Finns inga ord att sätta på den dagen. Blev bara förmtcket. Men jag överlevde den och blev några erfarenheter rikare.
Har aldrig tidigare känt mig så tom och nollställd, sista droppen var verkligen urvriden ur mig. Tur att jag har så bra arbetskamrater som alltid finns där och ställer upp, kanske just då när man känner sig så som jag gjorde så är inte alla  försök att få en att tänka själv det bästa. Men det gick tillslut efter lite ledtrådar osv. Synd att det är så många som är sjuk nu, vet inte riktigt vad men det rycktas om vinterkräksjukan. Den kan man klara sig utan.


Elin ska inte fira in det nya året med oss i år utan med Madde. Känns lite konstigt, men hon är ju så pass stor nu att hon måste få välja själv. Go tjejen min. =)

Jag fick nya färgpennor i julklapp. Vill testa dem men har nästan bara vinter bilder att måla. Måste skaffa mig andra stämplar också. Skulle gärna åka till london och kolla i deras scrapp affärer. Kanske ska man försöka få ihop ett gäng av scrappvänner och dra iväg en weekend. Skulle vara hur underbart som helst. Den 5 maj ska jag iaf iväg till Gävle på mässa med Eva & Eva bla.
Nä, undra om jag nu ska kolla på en film eller så. Mats kollar på fotboll och det svärs en heldel där inne, Rickard kollar på Lassemaja och Elin är hos Madde. Så varför inte en film.

1 kommentar:

  1. Tack för kommentaren på min blogg....roligt att du tittade in så här på årets sista dag.=)
    Jag hoppas också på att kunna komma iväg på mässan till våren men fram till dess webshoppar jag.=)
    Gott Nytt År till dig & de dina!

    SvaraRadera