söndag 1 januari 2012

1/1-2012



Så är det första dagen på detta år, det började så där. Rickard gick och lade sig med värk i foten, jag vaknade någon timme senare av att han grät för det gjorde så ont i foten. Fick honom att gå en sväng på toa och sedan fick jag ge honom en värktablett. Han somnade tillslut och han sover ännu. Kl är nu 11.50 men han får sova, vet ju inte orsaken till hans fotvärk. Tillråga på allt så har han fått ett infekterat sår på handen som vi ska försöka tvåtta idag. Stackars liten.

Själv inleder jag det nya året i soffan efter en varm härlig dusch. Mats tog en promenad i spåret med sin vän Per och Akira. Slö tittar på Harry Potter och lite på Facebook.
Är sugen på vaniljfudge men har ingen. =( Imorgon ska jag försöka komma igång med att utesluta kolhydrater så gott det går. Om vi ska åka till Turkiet måste jag gå ner några kilon, vill inte visa mig i badkläder annars. Så det blir till att kämpa, är inte ensam om det på jobbet utan det är flera som ska göra det så vi ska stötta varandra. Det blir toppen! För jag har ju världens bästa arbetskamrater.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar