söndag 22 januari 2012

Konståkning!

Idag skulle jag ha jobbat men bytte söndag så jag kunde gå och titta på Madde när hon hadde sin första tävling i konståkning. Alla som åkte var så duktiga, både killar och tjejer. Synd bara att det är så få killar som åker, sedan tycker jag att det är skamligt att det är så lite publicitet när det gäller konståkning. Det var ju bara ett få tal åskådare på plats, mest föräldrar och andra konståkare. Varför inte ge mera plats för idrotten i tidningar osv. Det är ju roligt att titta på.
Det var jag och Rickard som åkte, Elin kunde inte följa med för hon har vattkoppor.
Sedan för vi till Birsta en sväng, Rickard ville handla lite. =)

I fredags var jag och Rickard hos Eva O med Eva E och Cecilia samt André, vi pysslade en stund innan Rickard skulle iväg på disco som 3:orna hadde. Fick hjälp med min epic six och det visade sig att de har gjort om den och ersatt plexiglaset med en typ av gummi matta. Var tvungen att ringa eftersom jag trodde att jag skulle förstöra mattan när jag körde min dies i den.
Vill pyssla snart igen och jag måste fixa iordning skrivbordet här i sovrummet till min pysselhörna.
Nä, nu ska jag kika på Greys igen, den serien är så bra. Gråter dock nästan till varje avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar