lördag 28 januari 2012

Opps! Jag gjorde det igen...

Ja, så har jag gjort det igen. Denna gång beställde jag en skärmaskin. En som jag kan biga med också. =)
Vad ska jag säga, kanske skulle jag behöva lyxfällan. Nja, kanske inte ännu iaf. (hoppas jag).
Hade tänkt att pyssla lite idag, men jag har fastnat i Greys Anatomi fällan. Måste bara se på den. Men jag måste göra två födelsedagskort, innan den 4:e för då är första födelsedagen. Har ju två lediga dagar till veckan, då kanske...
Mats börjar på sitt schema till veckan ett som rullar på 6 veckor. Men det är skönt att veta hur han ska jobba.

Nu är det 137 dagar kvar tills vi åker till Side. Undra hur det blir, kommer jag och syrran att kunna hålla sams hela tiden?? Måste jag bara sitta på stranden hela dagarna och sedan vid poolen någon timme? Ja, det blir spännande att se.

Nä, nu ska jag kika på ett avsnitt på Greys innan det är dags att hämta Mats och grabbarna. =)

"Vänner är som diamanter. Dyrbara och sällsynta"

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar