onsdag 1 februari 2012

Ledig i 2 dagar!

Så är jag ledig i 2 dagar, skönt!! Följde Rickard till skolan sedan gick jag till City Gross för att handla. Åt frukost när jag kom hem och sedan kröp jag ner i sängen igen. Somnade och sov en stund. Helt underbart. =)

Borde sätta mig och göra ett födelsedagskort för Cicki fyller år på lördag. Tänkte göra ett flaskkort för Per tycktr att jag ska köpa en flaska rött till henne. Så imorgon åker jag till bolaget eftersom jag jobbar 10-20.30 på fredag. Det är min jobb helg också men jag jobbar 11-18.15 båda dagarna.
Jag hoppas på att min skärmaskin kommer imorgon, vill ha den nu.....
Så här ser den ut. =)
Igår var jag till frissan, så härlig känsla att få fixa håret. Det var ju ett tag sedan.
Nä, nu ska jag kika på Grey´s igen. Har kommit till säsong 5 nu.

Há det gott! Kramizar från mig till dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar